چهره های جدید حریم جدید


دخترستان

سلام.من مونسم . توی نظر سنجی ها شرکت کنین و نظر یادتون نره :-)



سلام این بازیگرای جدید تو سری جدید .................................... ولی ادامه مطلب

 

 

 

مرددمامانم اومده میگه این همه پست میزاری چی بهت میدن؟مرددابرو

 

گریهاشک تو چشام جمع شد و بهش گفتم نظر...گریه

 گریه

اخمهمچین آدم احساساتی هستم مناخم

گریه

بوسهبس نظر فراموش نشهبوسه

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت14:42---2 آبان 1392
اپممم

سمر
ساعت14:34---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواهد ...

وحشیانه غرورت را پاره کنم!

قلبت را در مشتم بگیرم و بفشارم .

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی...!
اپم


سمانه
ساعت15:09---23 مهر 1392
زیبا

nazanin
ساعت15:20---10 مهر 1392
bazam mesle hamishe ali bod azizam

نسترن
ساعت17:35---9 مهر 1392
ادرس وب من

سمر
ساعت18:14---7 مهر 1392
ای گل سحرا نیلوفر ای گل شیپور نیلوفر

ای گل نرگس ای گل رستگار

ای گل سحرا منو ببر

توی شبا منو ببر

ای گل مریم منو ببر منو ببر

گل سحرا کجایی گل سحرا کجایی

میخوام تو رو داشته باشم از غم سحرایی

سحرا واییییی سحرا واییییی گل من وایییییی

سحرا واییییییی عشق من وایییی گل تو ای واییی

گل سحرا منو با خودت ببر منو با خودت ببر

ای گل سحرا منو شاد کن منو با غم هات ناز کن

منو با چشمهات راز کن منو با سحرا یار کن

وای ای وای وای ای وای

اپممم بیا


نسترن
ساعت17:44---7 مهر 1392
بیا اینم نظر خوبه
پاسخ:عالیییییه نمیدونی چقد خوش حال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 6 مهر 1392برچسب:,| 20:41 | مونس |